Sidor

fredag 26 december 2008

Det var synd...

...att han dog. Jag hade velat leka med honom. Men det är tur att han och mormor är släkt så hon kan leka med honom i himlen.

Det var min kusins ord om Victor till mig på julafton. Hon heter Frida och hon är sju år. En liten, stor och klok tjej. Barn är härliga. Så raka. Och det är så självklart. Inte läskigt, bara självklart. Och fint. Jag gömmer hennes ord i mitt hjärta. För alltid.

Jag är kvar på landet. Det är lugnt och skönt här. Min man åkte hem i morse, han jobbar och jag saknar honom redan.

God fortsättning och frid önskar jag er alla!

3 kommentarer:

systeryster sa...

men åh vilken underbar kommentar.
=)
*kramar i massor*

Lindas Vita Lantliv sa...

Ja barn är ju så härligt ärliga! Hoppas du får en frotsatt trevlig jul, vännen!

Kram Linda

Ullis/Leva på landet sa...

Så härliga ord. Hoppas att du haft en rikitg skön jul.

Ha en riktigt god fortsättning.
Kram Ullis