Sidor

söndag 7 december 2008

Julstämning.

Nu har vi tagit in julgranen. Lite tidigt, men eftersom vi inte ska vara hemma under julen så tog vi in den nu så vi ska hinna njuta av den. Den är inte det minsta äkta eller naturtrogen , men den bidrar ändå till med lite julstämning. Det har snöat nästintill konstant i flera dagar så nu har vi mycket snö ute- det är faktiskt riktigt mysigt.

Vi har haft besök av min lillebror i helgen. Vi har varit på julklappsshopping så nu är jag nästan helt klar med alla klappar. Det känns skönt, jag blir så stressad av att vara ute och handla när det är så mycket folk.

Idag kommer inte orden så lätt, de måste dras ut, så det får bli detta korta inlägg. Jag ska gå ner och värma på lite glögg och sedan krypa upp i soffan. Hoppas ni haft en trevlig helg.

3 kommentarer:

Lindas Vita Lantliv sa...

Har inte svarat på ditt mail, men måste bara lite kort skriva att jag fått för mig att du var i 40-årsåldern. hade ingen aning om att du var så ung som du var....men åldern är bara en siffra..det är ju hur man är så att säga....

Mysigt det såg ut med granen..

Må så gott//Kram Linda

nilwa sa...

tack snälla för lyckönskningarna. De blev 3 ägg idag. Lite lite, men men de e bra med tanke på att vi höll på att bli snuvade på allt iom överstimuleringen. Men konstigt att från 40 ägg bara få 3. hur går det för dig....? kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så mysigt ni har gjort. Hann ju inte in i lördags innan du slutade. Vist är det härligt med all snö för det blir ju lite julstämning. Ang det förra inlägget att gråta så är jag ju en sådan person som lätt gråter men känner att jag mår bättre av att få ur mig det som gör mig ledsen. Om jag håller det tillbakak så blir det ju bara en större och större klump som växer i en.

Många kramar Ullis