Sidor

fredag 12 december 2008

Lite ljus.

Idag vaknade jag hela 20 minuter innan bussen gick. Fantastiskt. Jag hann till och med att borsta håret.

På tåget fick jag sedan en glad överraskning. Alla pendlare bjöds på kaffe och pepparkakor och som om inte det var nog fick vi en julklapp. Jag fuskade och öppnade den i smyg. Nej, nej. Jag är inte nyfiken *blink*. Det var en termosmugg, perfekt för morgonkaffet! En sådan har jag önskat mig länge. Och nu är den min.

Vilken fin start på dagen! Nu väntar resten av den. Jag jobbar halvdag och det känns skönt!

Trevlig helg!

Ps, enkäten är numera stängd. Jag upptäckte det precis i detta nu. Den får stå kvar över helgen. Tack ni som har röstat, vad roligt att få veta lite mer om er!

1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att dagen fortsatt att vara så bra. Vissa dagar vill man helst bara dra täcket över huvudet och inte gå upp men det fungerar inte. Tråkigt att du inte mår bra. Förstår att det känns ännu jobbigare i och med all ovisshet dessutom. Se nu till att njuta av helgen även om du ska jobba.

Kram Ullis