Sidor

lördag 20 december 2008

Nu vågar jag nästan hoppas.

Kikar in lite snabbt innan jobbet med nyheter från gårdagens undersökning. Vi åkte hemifrån klockan 06:00 och var hemma igen 21:00. Jisses, vad trötta vi var. Mötet tog drygt 45 minuter, resten var dödtid eftersom det inte fanns sittplatser på något tidigare tåg.

Hur som helst, det gick jättebra! Riktigt jättebra. Vi gick träffa en ny läkare igår, en empatisk sådan som blev ledsen över vad vi gått igenom. Det kändes äkta och skönt.

Läkaren var så nöjd med hur det såg ut på ul. Det kunde inte sett bättre ut, sa han. Ordet perfekt blev använt och vi får fortsätta som planerat.

Sprutstart 090101. Återbesök 090108.

Tack ni som tänkt på oss!

Kram!

9 kommentarer:

Blåöga sa...

MEN så glad jag blir för din skull.
Fick en tår i ögat!

Kramar i massor

Ulrika sa...

Underbara nyheter! Ordet perfekt klingar tillförsikt och framtidstro!!

Många kramar ill dig!!

Kidden sa...

Håller min tummar stehårt för Er skull!!

**KRAM**

lilla angelyne sa...

Så glad för Er skull! Åh, önskar er verkligen all lycka.

Många kramar
sandra

Lindas Vita Lantliv sa...

ÅÅ vad roligt att höra, jag håller som vanligt alla mina tummar. Jag tror på det här, det kommer gå bra! God Jul på dig om vi inte "hörs" innan!

varma kramar Linda

mrsjones sa...

Tjoho! Vad härligt och positivt! Perfekt är ordet för dagen!

kramar!

Ullis/Leva på landet sa...

Så glad jag blir för er skull. Sitter och lyssnar på Enyas julskiva samtidigt och det blev en så härlig känsla samtidigt som jag läste det positiva. Blev lite rörd. Vi ses kanske något i mellandagarna. Tills dess önksar jag dig en riktigt GOD JUL.

Många julkramar Ullis

Ps. Zinkhinken var så fin. Granen står kvar med sina saker än.

Nilla sa...

Jag hoppas hoppas hoppas det går vägen för er! Det är jag helt säker på att det kommer att göra!!!

Önskar er en God Jul!

Kram Pernilla

Linda sa...

Tack alla fina! Och stora kramar tillbaka till er!