Sidor

fredag 23 januari 2009

Datorkrasch, hormonras och jobb.

Vår kära dator har lagt av ännu en gång, därav det lilla blogg uppehållet. Jag tror datorn börjar känna sig gammal och klar med sitt. Vi gör ett tappert försök att laga den, men det ser inte så hoppfullt ut. Vi har varit utan dator i tre dagar nu, jisses så tråkigt. Att erkänna sig beroende alltså. Idag har vi fått en lånedator så vi kan betala räkningar och så jag kan blogga som vanligt igen.

Jag är så infernaliskt trött att jag skulle kunna somna stående. Det svider att ha ögonen öppna. Känner mig trött psykiskt också. Hur kan tiden gå så långsamt..? Ruvardag 6 idag... Vi väntar och väntar, men det är svårt att inte veta vad vi väntar på. Oscar är hoppfull, närmast säker på att det ska gå bra. Värre är det med mig. Idag i alla fall. Jag letar tecken, men kanske är det för tidigt. Jag har varit väldigt kissnödig de senaste dagarna, varit uppe flera gånger om natten. I dag, ingenting. Jag vill veta..!

Idag är jag tillbaka på jobbet igen. Jag har varit ledig sedan torsdag förra veckan. Välbehövligt, men det är otroligt skönt att komma ut och se människor igen. Vi hade fått mycket fina kläder i butiken. Mitt humör höjdes genast lite grann. När jag går har jag en kasse full med mig hem. Härligt!

Trevlig helg vänner!


PS, Tusen tack ni som tänkte på Victor på hans namnsdag! Det värmde verkligen! <3


8 dagar kvar.

3 kommentarer:

Blåöga sa...

Jag också VETA! =)

Massor av kramar åt dig!
Tror på er!!!

Ullis/Leva på landet sa...

Förstår ju att det pendlar mellan hopp och att det inte ska gå bra. Tror ju som Oskar jag att det kommer att gå bra. Vilken otur med datorn. Hoppas att det fixar sig.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Ulrika sa...

Bra kanske att jobba lite ändå? Träffa folk, göra nåt annat, njuta av fina saker... och framför allt tänka på något annat en stund!!
Men usch ja, dagr kan verkligen maaaasa sig fram... men snart är du där, på testdagen!
*tänker positivt*

Kram och trevlig helg!