Sidor

tisdag 6 januari 2009

Jag är en latmask.

Vilken seg dag. Jag vaknade halv tolv med ett ryck. Halv tolv..! Jag är ledig idag och hade många planer. Planer och planer... Det var nog mer måsten. Städa, tvätta, diska och sådana roligheter.

När jag sover så länge som jag gjorde idag blir jag seg. Otroligt seg. Och så får jag huvudvärk. Det enda jag gjort idag är att klä mig, bre mackor, koka te och sedan bänka mig framför datorn. Jag har lite dålig samvete.

Jag börjar förövrigt känna mig som en nåldyna. Jag är full av blåmärken på magen. Tur är det väl att det inte är badsäsong. Smärtorna är jämna. Jag tycker i alla fall inte att de är värre, skönt. På torsdag få vi veta hur det ser ut. Spännande.

Min käraste är ett fantastiskt stöd för mig. Han har en förmåga att veta precis vad jag behöver. Igår när jag kom hem från jobbet såg det ut så här.

Behöver jag säga att han gjorde min dag..? Jag är så tacksam för att jag har honom. Min kärlek.

Nej nu får jag ge mig. Jag kan ju inte sitta här och slösa bort hela dagen. Jag måste nog ut i friska luften och rensa huvudet.

2 kommentarer:

Angelica sa...

Här sov vi också länge idag, så du är inte ensam!

Blåöga sa...

Men vilken man du har! så fint han gjort!!!

jag kommer gå som på nålar (men inte dina ;=) till på torsdag... glöm inte underätta för mig hur det ser ut=)
Kram