Sidor

söndag 25 januari 2009

Söndag. 6 dagar kvar.

Igår var vi på bio. Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv. En fin film tycker jag, kul, vacker, romantisk, sorglig. Jag grät lite, så som jag ofta gör för tiden. Är så gråtmild att det är löjligt.

Jag letar tecken och hittar många. Gravid måste jag vara, på riktigt eller på låtsas.

Vi har väntat så länge så vad är egentligen 6 dagar?

Just nu?

En evighet..!

Både jag och Oscar har drömt flera gånger om den officiella testdagen. Vi testar alltid den 28. i våra drömmar och i varje dröm vår vi ett vackert plus. Vi kan bara hoppas att vi sanndrömmer. Annars är det för orättvist allting...

Hoppas ni får en fin söndag.

3 kommentarer:

lilla angelyne sa...

Åh, så jag hoppas att det är sanndrömmar ni drömmer. Fint!

Kommer du/ni på onsdag, vi kommer iaf.

Hoppas ni haft en bra helg!
Kramar
Sandra

Lindas Vita Lantliv sa...

Jag förstår mig inte riktigt på det, men du ska väl vara gravid nu om celler har börjat dela sig osv? Och du borde väl märka om ngt går fel? Förlåt mig, jag är helt novis på detta...jag är hur som helst jätteglad för eran skull och håller som vanligt alla tummar!

Kram Linda

mrsjones sa...

Håller tummarna för ert efterlängtade plus! Ni bara ska få ett!

kram