Sidor

fredag 13 februari 2009

Fotoutmaning.


På bilden ser ni en änglafigur som jag fick i julklapp julen -07 av en underbar vän. Det var första julen utan Victor och denna vackra figuren gav flera av oss tårar i ögonen. Min vän tänkte på mig och Victor när hon såg den och jag älskar den! Jag blir varm i hjärtat varje gång jag tittar på den. Ljusen i bakgrunden var tända av Oscar en kväll när jag kom trött hem från jobbet.

REGLER:
Gå in i mappen (eller där du förvarar bilder på din dator) där dina bilder finns.
Gå till den sjätte mappen.
Välj den sjätte bilden i den sjätte mappen.
Ladda upp bilden på din blogg.
Skriv nåt om vad den föreställer.
Utmana sex andra personer och länka till dem!

Utmaningen fick jag av Nilla och vill skicka den vidare till Ulrika, MrsJones, Angelyne, Blåöga, Mathias och Nilwas mamma. (Om ni vill, hinner och orkar vill säga.)

5 kommentarer:

loba sa...

Gudar, så vackert. Jag blir alldeles tårig.

Ulrika sa...

Hihi vilken rolig utmaning! Det blev en... tadaa.. kossa! =)

Fantastiskt vacker bild!

Ha en fin alla hjärtans dag! Tänk att du har två tickande 'hjärtor' (=majaspråk!) i din kropp!

Stor kram!

Sussi's dreamzone sa...

va fint av din kompis att ge dig denna fina ängel.
Jag sänder dig och din familj månag rosor och gelhjärtan denna dag!
Kram Sussi

Kotte sa...

Vacker bild!

Hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag.

Kram

Nilla sa...

Tack så mycket! Tag hand om dig och lilla pyret och ha en underbar hjärtans-dag!!!

En otroligt fin bild du hade!!!

Kram