Sidor

måndag 23 februari 2009

Gravidkvitton.

Illamåendet håller krampaktigt i sig. Och bra är väl ändå det, det är ju ett kvitto på det mirakel som växer under mitt hjärta! Men jobbigt också. Att inte må bra. Känner mig ofta mer sjuk än gravid. Värst är det precis efter att jag stigit upp, på eftermiddagen och precis innan jag ska lägga mig. Jag sover sämre också trots att jag är så trött hela tiden. Jag kan emellanåt leva i någon sorts av förnekelse innan jag kommer på varför jag mår så här. Det är ju bra. Det är ju så bra att jag mår så här! Det är ju underbart. Trots att det är svårt ibland. Bilden på vår lilleplutt hänger på kylskåpet. Hoppet. Kärleken. Jag måste bara våga tro. Drygt en vecka kvar till inskrivning.

Idag är vi lediga båda två, Oscar och jag. Underbart! Jag har varit sjukligt sugen på fika hela helgen så idag bär det i väg till affären för att köpa. Chokladbollar är det plutten vill ha nu. Och kiwi.

Kram så länge.

4 kommentarer:

loba sa...

Plutten har god smak - chokladbollar och kiwi är ju supergott!

Härligt att allt går så bra.
Ta hand om er.

Rebecca sa...

mmm kiiwii :-p det har jag också alltid hemma :-)
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så mysigt att ni fått vara lediga tillsammans. Hoppas att plutten fick det den ville ha. Tur att det finns vissa saker som hjälper.

Kramar Ullis

lilla angelyne sa...

Hoppas ni hade en mysig ledig dag och att plutten blev nöjd!=)

Kramar till er och tankar till Victor på månadsdagen.