Sidor

onsdag 4 februari 2009

Hej vänner!

Det är märkligt hur isolerad jag känner mig utan tillgång till dator. Ingen blogg, inget forum, ingen mail. Jag har saknat det! Min bror är på besök och hade med sin dator. Skönt. Både bror-besök och dator.

Illamåendet håller i sig, men jag kräks inte. Inte än i varje fall. Jag har ont till och från, så jag försöker att vara så lugn och stilla som jag kan. Vi längtar efter ultraljudet den 18. Vår lilla plutt, tänk att vi snart ska få se dig!

Utan för det som är mitt har en brand härjat på min gata. En omkommen. Det känns helt fruktansvärt, jag mår illa och känner mig skakad. Alla mina tankar går till de drabbade. Klockan 1900 ikväll är det krismöte.

Tack för att ni tittar förbi och tack för era fina kommentarer! Vi hörs snart igen hoppas jag!

Kram så länge

1 kommentar:

En Doft Av Lavendel sa...

Hej!
Blir helt betagen när jag läser din blogg, så vackert och männskligt, det berör.
Måste bara få önska er lycka till!!!
Å så vill jag gärna länka din fina blogg till min sida, hoppas de är okej??

Varma Kramar från Benita