Sidor

onsdag 11 februari 2009

Illamående.

Idag kan jag knappt röra mig utan att magen vänder sig ut och in. Jag är illamående och spyr. Jag är trött, yr, kall och sliten. Det är nog lika bra att jag håller mig under täcket och sover när jag kan. Det kanske är bättre imorgon. Idag är det precis en vecka till vi förhoppningsvis ska få se vår bebis för andra gången. Första gången vi såg plutten bestod h*n av fyra små celler. Det är en magisk resa trots den enorma oron, tröttheten och illamåendet.

4 kommentarer:

loba sa...

Men hu. Ja, ta det lugnt och sköt om dig. En vecka går fort.
Tänker på er.

Kotte sa...

Läste någonstans att salta kex att suga på innan man stiger upp ur sängen är bra.

Hoppas illamåendet lägger sig snart så att du får njuta av din graviditet.

Kram!

Nilwa sa...

åhh det e ju så jobbigt...man vet liksom inte var man ska ta vägen, känns som sjösjuka hela dagen. Hoppas att det snart släpper. Jag åt oxå salta kex och hjälpte bra, de små söta babybell ostarna var oxå bra.
Jag jobbade själv varje dag så fick dämpa mitt med prostafen, ofarligt för dig o bebis..ett till tips (de e sjösjuketabletter)

massa kramar O lycka till nästa vecka när ni får se plutt igen ;-)

Mathias sa...

Tänker på dig!