Sidor

fredag 6 februari 2009

Om, när och dator.

Kroppen säger att jag fortfarande är gravid, men jag vågar inte riktigt och fullt ut tro. Vi vågar inte riktigt tro, men vi övar oss på att säga när bebisen kommer istället för om. Om (ja där kom om:et, jag är under upplärning) allt är som det skall är vår bebis lika stor (liten) som en ärta. Plutten. Hjärtat slår med en kammare. Tänk! Det är tolv dagar kvar till ultraljud. Jag hoppas så att allt är bra. Att du finns och mår gott. Jag har inte haft fler skräckupplevelser på toaletten och hoppas att jag inte får det igen.

Det snöar för fullt här. Det är bara februari så allt är i sin rätt. Men jag längtar så efter värme! Jag fryser mest hela tiden. Hemska mörka vinter.

Sedan en glad nyhet. Vår dator har kommit! Fri tillgång till Internet. Hurra!

Trevlig helg! Själv jobbar jag, men det känns okej.

2 kommentarer:

Blåöga sa...

Åh skönt med dator!!!
Då kanske man kan få höra mer från dej=)

När ,när,när...tänk vilket svårt ord det kan vara!

KRAAM i massor
och tack för filmtips;)

Ullis/Leva på landet sa...

Så härligt med dator igen. Så skönt att det inte varit någom mer skräckupplevelse. Det blir ingen tur till Insjön till helgen, men ska till Insjön för jobbet på tisdag så då blir det givetvis en tur till Hjultorget.

Ha en bra helg!
Kram Ullis