Sidor

onsdag 25 februari 2009

Sjuk?

Det är svårt att veta vad som hör till vad, men jag mår riktigt dåligt. Jag känner mig sjuk. Jag är så yr att jag knappt kan sitta upp och kräks hela tiden. Mätte temperaturen igår och hade lite feber och på det hela har jag en hemsk stålhätta i form av migrän. Jag känner mig riktigt sjuk.

Igår var det precis ett år sedan vi hade minnesstunden för vår älskade Victor. Då hade det gått sju månader sedan Victor lämnade oss. Minnesstunden blev vändpunkten för mig. Det var efter den jag kom ur vakuumet och kunde börja sörja på riktigt. En svår, men vacker och viktig dag för oss.

Nu säger kroppen åt mig att lägga mig igen. Det är bara att lyda.

Jag hoppas ni får en fin onsdag!

7 kommentarer:

Nilwa sa...

krya på dig vännen, säkert den knasiga maginfluensan du fått...vila vila vila och håll febern nere om den kommer upp!!kramar i massor

Elisabeth sa...

*kramar om* Usch för att må så dåligt. Jag lider med dig. Håller tummarna för lilla pyret och självklart är Victor ert första barn. Det kommer han alltid att vara.

/Elisabeth med *Vendela*, Vilda, *Vega* och Ville

Kotte sa...

Hoppas att illamåendet lägger sig snart så du får njuta ordentligt av graviditeten.
Kram

Mathias sa...

Krya på dig gumman!

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att du blir piggare snart. Har något åt dig inne hos mig.

Kramar Ullis

Linda sa...

Tack fina vänner! <3

malena sa...

Hejsan.

Trillade in på din sida genom familjeliv.se.

Jag lider verkligen med dig. Jag o min sambo har försökt i 2 år att bilda familj, men de vill sig inte. Har aldrig fått ett plus =( månad efter månad o de händer inget. I februari månad i år så skickade man ner en remiss till mamlmö ang IVF.. Nu väntar vi bara.. Man har så många frågor som man vill ha svar på. Jag o min sambo är båda friska, läkarna hittar inget fel på oss =S

Så himla kul o läsa om er lycka,
jag önskar er all lycka till.

Mvh Malena