Sidor

söndag 15 februari 2009

Vinterpromenad.


Vilken vacker dag vi haft idag! Perfekt för en vinterpromenad med maken och kameran. Tröttheten har varit relativt frånvarande så jag har känt mig härligt pigg trots ett och annat akutbesök på toaletten när illamåendet tagit överhand. Magen putar. Idag fick jag inte på mig mina jeans och det känns spännande. Tänk att det verkligen gick så bra. Går så bra. Än så länge. Det är en svindlande tanke att det tickar två hjärtan i min kropp. Lillbebisen vår, du stannar väl!?

6 kommentarer:

anna sa...

Hej =) tänkte höra med dig om vilka bloggar du följer? kram

Nilla sa...

Vilka otroligt fina bilder du fotar! Du är fantastiskt duktig! Jobbar du som fotograf?

Kram Nilla

Rebecca sa...

Vilka fina vinterbilder!
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Jättefina bilder. Visst blri man glad och pigg av solen. Annars längtar jag efter takdroppen. Hoppas att du blir piggare snart och slipper illamåendet.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Blåöga sa...

HÄRLIGT med byxor som inte passar!
GYD vad FINT med akuta besök till toan.
Heja heja heja!!!

Kram på dej vännen

Linda sa...

Anna: Hej! Nästan längst ner här på vänster sidan bloggen finns ett litet urval av de bloggar jag läser. Mest blir det inredningsbloggar (lantliga stilen) och bloggar som skrivs av människor i en liknande situation som jag. Kram

Tack för era komplimanger ang. bilderna! Kram!

Nilla: Jag är bara en glad amatörfotograf. :-) Kram