Sidor

tisdag 27 april 2010

Titta vad jag kan!

Helt plötsligt händer det så mycket. Gustav kan sitta själv. Och stå med stöd. Duktiga killen! Han är också en höjdare på att åla sig fram. Snabbt går det. Speciellt om det är min mobil han har siktat in sig på. Busbebis! Vad stor han börjar bli. Nyss var han ju en liten, liten kille som bara låg i famnen och mös. Nu är det ett under om han har tålamod nog att ligga en stund och mysa. Här ska upptäckas. Inte kramas.

Vi mår bra. Njuter av våren och varandra. Just nu är Gustavs ena gudfar här på besök. Mysigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga söta!

Angelica sa...

En sån duktig liten kille! :-)

Kram

Therese Wohlin sa...

Hej Linda! Hittade in i din blogg igår genom pralin.. Har läst igenom hela nu, från första till sista sidan, vartenda ord. Jag hade ingen aning om vad ni gått igenom och vad du går igenom med din sjukdom. Du är jäkligt stark och jag greps av vartenda inlägg på olika sätt. Hade hört (alla känner alla...) att ni hade förlorat ett barn och tror jag såg dig även på kupolen vid jul med barnvagn och blev då jätteglad för er skull. Hade ju dock ingen aning om er resa.. Det var en fin utveckling på bloggen, roligt att Victor har fått en frisk och vacker lillebror! Starkt att du delar med dig!