Sidor

söndag 2 maj 2010

Kom mai du skjønne milde.

Vi är trötta idag jag och Gustav trots den stora solen som skiner in maj månad. Vi har alldeles nyligen vaknat efter en lång förmiddagslur. Den gjorde gott, men jag tror jag talar för oss båda när jag säger att den borde varit ännu längre. Vi mår bra dock. Gustav lär sig saker så snabbt. Nu kryper han. Eller, ja på sitt eget sätt. Rumpan upp, knäna i backen, men bröstkorgen hasar lite i marken. Snabbt går det och det är ju det som är huvudsaken för en liten busig kille. Operation säkra hemmet och rädda det som räddas kan har börjat för fullt.

Jag är så godissugen att jag skulle kunna promenera hela vägen in till stan för att köpa mig något gott.

Hmm...

Där sa jag något.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk att det där godissuget aldrig verkar försvinna. Taskigt ;-)

Härligt att G utvecklas och växer.

Ha en fin vecka!