Sidor

torsdag 7 oktober 2010

Award.


Jag har fått en så fin utnämning för en stund sedan. Det är andra gången, men jag blev precis lika glad denna gång. Det är min fina, underbara vän Sandra som gett mig den. Vi har delat mycket. Stor sorg efter våra förlorade pojkar och sedan delat tiden på förlossningen och bb tillsammans då våra efterlängtade småsyskon föddes. Hon står mig nära. Titta gärna in i hennes blogg. Den är varm, vacker och kärleksfull. Tack fina du för awarden!

Med utnämningen följer: Kopiera bilden & visa att man fått den. Tacka & länka personen man har fått den av. Nominera 7 andra bloggare & länka till dem. Berätta 7 fakta om dig själv.

1. Jag är rädd för spindlar. Speciellt de som hoppar.
2. Småpill ger mig krypningar. Med småpill menar jag tex att sy, virka, trä tråd i nål, ja allt som innebär att jag måste koncentrera mig på att pilla med små saker.
3. Jag är en listoman. Jag skriver listor för allt, till allt. Jämt. Kan inte sova annars.
4. Det kniper alltid i magen när jag hör en ambulans med fullt pådrag.
5. Jag drömmer om ett rött hus med vita knutar på landet.
6. När jag var liten ville jag bli kock. Sedan polis. Ja, jag blev ju ingetdera.
7. Jag är mörkrädd.

Jag följer så många fina bloggar så att bara nominera sju är svårt. Kan inte välja. Gör i stället så att jag uppmanar alla som vill att berätta minst sju saker om er själva på er blogg. Berätta gärna så jag kan kika in och läsa. ;-)

1 kommentar:

Turbolina sa...

Stort grattis på Gustavs 1-årsdag! Minns när du plussade, har för mig att vi gjorde behandling ungefär samtidigt i januari (men jag kan ha fel). Helt otroligt vilken stor och fin pojke du har fått. Ser ut som om han hade en heldag också!

Kram och hoppas att du får någon hjälp mot dina smärtor, verkar vara ett riktigt elände! Lisa