Sidor

onsdag 13 mars 2013

Om livet vill.

Idag, 13 mars 2013, ruvar jag på en liten stjärna för 6 dagen. I torsdags förra veckan fick vi tillbaka ett perfekt fyracelligt hopp om liv.


Det är 10 långa dagar till testdag. Älskade lilla, jag hoppas du finns kvar, och att du sedan fortsätter att finnas.

Dagarna är långa, vissa hoppfulla och glada, andra ledsamma och rädda. Jag har inte riktigt orkat att blogga. Men ja, så ligger det till. Och vi ber och håller tummarna.

Och väntar. 
Väntar.  
Väntar.

4 kommentarer:

Sara sa...

Men åh!! Håller tummarna hårt!!! Kollar in här många gånger för att se hur det har gått! Grattis och jag hoppas så att det kommer gå bra!

K sa...

Här är en till som håller alla tummar o tår för er !!! Jag hoppas och tror att det kommer gå bra stort LYCKA TILL Kraaaaam

Linda sa...

Tusen tack Sara!<3

Linda sa...

Tusen tack! <3 så långt verkar allt bra. Kram :-)